2011. február 10., csütörtök

26 lettem! Köszönet a "fülhúzásokért"!

Tündériek vagytok srácok, szeretlek benneteket, mégha nem is mindig mutatom ki, de most nagyon örülök!!! Zavarba is jöttem:))) Kösziii!
Ugyanis meló ezerrel, és ki akartam menni mosdóba. Kollégám: "most megyünk enni!" . A srácok már mondogatták, hatkor elmegyünk vacsizni, és sejtettem, hogy meg akarnak lepni. Úgy ütemeztem a teendőimet, hogy hatra végezzek.
Leoltották a villanyt, és behozták a tortát!!Elfújtam a gyertyákat, majd bejött a főnököm.
"Isten éltessen'-mondta. "Hány éves vagy?" "26"-nevettem. Mivel sietett, vágtunk neki egy szeletet, mi meg nekiestünk a sütinek.
Amúgy várható pár szülinap, áprilisig :))). Novemberben van kettő, és az enyémmel kezdve havonta 1-1 :))). Így eltelik az idő, hehehehehehehehehehehe

A banda, szerintem a vigyornak a fő tárgya: most sütizni fogunk :). Tudom, gonosz vagyok, de a szülinapoknak szerintem a sütizésnek mindig örül a banda:).
A tortán szárított eper volt, rózsaszín belül is, amúgy jó íze volt.



A legutóbbin jól látni a szárított epret :))). Köszönöm, srácok, és köszönöm családomnak, minden ismerősömnek, barátomnak, akik eddig gondoltak rám, és levelet írtak, vagy épp facebookon írtak rám! Köszönöm még egyszer szobatársaimank is a tegnapit! :)))) Drágák vagytok!!! Ha az ilyen fülhúzások is nyújtanák a fület, jó hosszú lenne az enyém.

4 megjegyzés:

  1. Isten éltessen sokáig!:)Aztán hogy 26 vagy 27... teljesen mindegy, a lényeg hogy ez a mosoly sose tűnjön el az arcodról!:)

    VálaszTörlés
  2. :)))). Köszi! Tudom, fiatal vagyok még. Csak azért írtam le, hogy bemutassam az otthoniaknak, a itt kissé máshogy számítják az éveket.

    VálaszTörlés