2010. december 26., vasárnap

Karácsonyi túra: Bulamsan és Suraksan

December 25én kicsit pihiztem, édesburgonyát ettem, meg filmnézéssel töltöttem a napot. A Karácsonyi Ének tavaly készült felújítása amúgy nagyon szép:). Megadta nekem a szükséges karácsonyi hangulatot!
26án azonban klausztrofóbiára hivartkozva elindultam a hideggel dacolva Sanggye Stationra, ahol a túra indult. A Bulamsan és Suraksan (Seoraksannal nem összetéveszteni!!! Azért is bűntetés jár, ha Dobongsant keveri valaki Obongsannal. Vagy Myungsangsant Mindungsannal :D. Ok, viccelek :D) hegyeket jártuk be.
A metró Nowon állomásnl fölment a felszínre, és csodálatosan látszottak a hegyek:). Bulamsan bár kicsi, de érdekes. A hegycsúcsra elég gyorsan feljutottunk. Nem mondom, kaptatóban nem szenved hiányt, főleg a csúcs, de attól még szép. S kilátás is klassz onnan, látszik Bukhansan, Dobongsan (először összekevertem őket...)
Fel!
Látszik a Suraksan is. A legtávolabbi hegyek Bukhansan és Dobongsan:

A hegycsúcson:
Csodás kilátások :)
Le a Bulamsanról, még a Suraksant is meg kell hódítani! :)))
A két hegy közti határon elő a ricecake-kkel, egyík srác házikimcsit csinált: A túravezetőnk személyesn:). Ő ősszel, mikor voltam velük, főzött is a bandának (blugogi, meg valami rizses cucc, kivételesen klassz bulgogit csinált, amúgy ezen kaját nem szeretem annyira), mondom, főzőkanál férfikézben nem is rossz dolog néha. :D Nehéz volt továbbmenni, mert a megállás miatt kihűltünk.
Néhány fotó Suraksanról:
Itt volt egy valaha erdőtűzzel sújtott szakasz, de a természet már regenerálta magát :).
Túravezetőnk, Steven kedvenc helyszíne, nem itt kajáltunk, de gyakran szokott itt:
Látkép a Bulamsanra:
Az ott távol a csúcsa a Suraksannak. Egy srác vállalkozott a tényleges meghódítására, irigylem, milyen gyors volt, gyorsan elért minekt :).

Végül egy kajáldában kötöttünk ki, ahol kimcsi-tofu keveréke, vagy pajeon, tofus leves vagy bibimbap eltűntetése került napirendre. Ok, erre nem mondom, hogy halál a diétára, mivel ezen kaják nem épp az egészségtelenségről híresek!!!


Szóval mindent összevetve ha rendhagyó is, de klassz karim volt:). Kollégámmal beszéltük, hogy nem volt igazi karácsony. Tudom, nem "úgy", de azért máshogy. Még sok "igazi" karim lehet az élet során, tehát nem probléma. Ő sejteket kapott a főnökünk Jézuskájától, amiket gondoznia kellett. Én is kaptam pár melóval kapcsolatos dolgot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése