2010. december 28., kedd

Rémálom no. 2.

A "nightmare" szóról azt hittem, csak arra használják, ha valaki rosszat álmodik. Legalábbis én erre használom... Mivel nekem a rémálom eddig a rossz álommal volt egyelő. Néha álmodom rosszakat.
Pl. ma este öntudatlan állapothban került elő egy "díszpéldány". Hogy Észak Korea megtmadta Dél Koreát. Épp egy gélt vettem ki, menekülni kellett. És épphogy el tudtam menekülni.
Szóval ez... De mi hozhatta ki? Egyrészt Kim Dzsong Il novemberi ugrálásai.A gélkiszedés meg egy tegnapi jelenet: épp kiszedtem, mikor kollégáim mondták, "gyerünk enni".
De Korea előtt is volt hasonló, csak akkor épp Pestet támadta meg Hitler valamelyik utódja...

Amúgy vicces: Koreában a születésnapokat a holdújévhez viszonyítva tartják. Egyik kollégám anyukájának januárban, érkezésem után pár nappal volt a szülinapja. Ma mondta, hogy ma van. A holdújévhez viszonyítják, most rájöttem... Fura, nem??? Egy éve lakom kinn, mégis annyi fura dolgot tudok meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése