2010. december 21., kedd

Persze kollégámé lett az utolsó saláta...

Ebédelni mentünk. Kollégám mondta nekem, hogy ma ő salátázni fog. Mire én is az mellett dönttem (volna). De ő szabályszerűen megtiltotta: "Nem, te rendesen fogsz enni, riszt és főtt kaját. Nem szoktál vacsorázni, kell az energia, fehérje, szénhidrát" "Dehát neked is"-válaszoltam. "Ok, de énnekem most zöldségre van szükségem" - válaszolta. A menzán csak egy csirkesali volt, gondoltam, az most legyen az öve... Most egyszer egyszer jókislányhoz méltóan átengedtem neki, és helyette rizst ettem.
Amúgy az "egyél rendesen" beszólást párszor megkaptam. Családom, barátom, heverjaim néha a kollégák, volt, mikor a szobatársam is mondogatta... Nem mintha nem szeretnék enni, vagy anorexiában szenvednék. Leszögezem, normális az alkatom, túlsúly szerencsére nincs, bár teszek az ellen, hogy ne is legyen. De kollégámnak ez a rendre utasítása kissé odavágott:))).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése