2010. december 14., kedd

Vizsgadrukk- újratöltve...

Pénteken vizsgám. Ma preizm, aztán ezen félév úgy néz ki sikerrel letudva. Nem kicsit vagyok ideges, az tény, dehát tanultam. Csak most van épp az egyik hidegperiódus, tegnap is -10 fokok voltak. Szerencsére ez szárazhideg, nem a nedves hideg. Ugyanis a nedves hideg az sokkal rosszabb, jobban kedvez a vírusfertőzéseknek. Inkább -10 fok száraz hideg, mint 0 fok, de párás, ez esett le egykor, a virológiás tanulmányaimból. Szóval kicsit izgulok, de rmeélem, menni fog. De tényleg....
Epilógus1: Prezi letudva :D. Hát eléggé megdolgoztunk most érte, nem kicsit, nagyon, a srácok is ügyesek voltak, bár az alapot én készítettem el hétvégén, amire építettünk. Bár így is az utolsó pillanatban készültünk el. De most tényleg, lazára vettük a figurát, beszéltünk. És a diszusszió volt a legjobb :))). Mikor megbeszéltük. Hát szerintem ez jó pont így, de nagyon. Volt, akié kicsit szárazra sikeredett, a tanár el is bóbsikolt rajta, hehehehehehe. De komolyan, mi a hátsó sorban alig bírtuk visszafojtani a röhögést mikor észrevettük, tény, kissé felszabadultunk, hogy túl vagyunk rajta. Mi tettünk bele poénos ábrákat is, a szemléletesség miatt. Szerintem ez feldobja ez a dolgot.
Tegnap egy közös kajálós buli volt a nemzetközi diákonak sütögetős kajáldában. Szerintem az ilyen nem rossz néha, hogy összehozzák a helyi fiatalokat. Szerencsére osztálytársaim közt sok a jó fej, ezt mondtam, rengeteg jópofa figura van. Többekről azt hittem, na ő egy hajtós, csak a kutatás érdekli. De később kiderült, egész normális, és jópofa egyén :).
Holnap vizsga. Na, reménykedem a legjobbakban.
Egy kedvenc képem: (még a saját gépemmel jártam, akkor csináltuk a laborban, tavasszal) Szerintem annyira aranyos :)))).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése