2010. december 10., péntek

A zene és én

Jelenlegi befutó: Horkyze Slíze :D-Egy szolávák rock-punkbanda. Viccesek, pörgős zenét játszanak! Főleg szolvák számaik vannak, de találtam tőlük, angolul, magyarul, olaszul számot. Nagyon menő, jobban megy tőle a melő :D
Másik jelenlegi nyerő: Ruslana. Kissé a népzene, de könnyűzene keveréke. Pozitív energiát ad:D.
Aztán magyar: Tankcspda, Beatrice :D. És persze a punkzene.
Amik állandóak: Iron Maiden, AC/DC, Metallica, Guns'nRoses. Mikor melyiket kapom fel. Mikor melyikre van kedvem.
Érettségi előtt Alice Cooperért voltam oda :D. Most is bírom, de akkor olyan akartam lenni, mint ő. Nem tudom, miért, talán a lázadó zenei stílusa miatt. Mert más volt. És a rock egy lázadás volt valaha, mikro nem szerettem a jelenlegi popzenéket. Most sem.
Audioslave, Edguy, Nightwish, egyebek. Szóval rock.
És persze nemcsak az. Ruslanaról jut eszembe, az Eurovíziós Dalfesztivál. Néha olyan klassz zenékkel jönnek! Remélem, idén Magyarország benevez. Tavaly szánalmas volt, hogy nem csinálták. Meg 2009-ben Ádokzoli sem votl jó választás. 2007-ben viszont betaláltak Rúzsa Magdival! (2005-ban a Nox is sikeres volt). Nem tudom, szerintem lenne elég tehetséges zenekar a magyar berkeken. És lenne kivel indulni, csakhát politika. Állítólag a verseny eredméyneibe is beleszól....
Néhány nyerő:
2006 nyertes: Lordi Ez ott van:) A finnek nemcsak a Nightwish-el sikeresek!
2008 Görögország - :)))) Asszem, harmadik helyezett...
2007 Szerbia -ehhez nincs különös hozzáfűznivaló.Azaz mégis: Leleszbizik az énekesnőt, de az egyik legszebb produkció:). Megérdemelt győzelem.
Rúzsa Magdi is megállta a helyét:). Ez az egyik kollégámnak nagyon tetszett:)
Ha már vicces is legyen 2007 Ukrajna: ezerszer végignéztem, mindig ronggyá röhögm magam!
2007 Oroszország -Harmadik helyezés 2007-ben. Ez a csajbanda szerintem simán verte Dima Bilant: Ok, ha ezt egy ruszki kiscsaj olvasná, akkor nekem annyi :P Hisz az a pasas kétszer indult, egyszer meg is nyerte... 2006 és 2008, az utóbbit nyerte, előbbin másodi lett, a Lordi verte meg :))) De nekem nyálas kissé, tipikus tinikedvencnek tűnik...
2010-es sem szabad kihagyni: A győztes Németország:). Szerintem ott van ez is, de van jobb produkció:)
Románia az abszolút nyerő, de második helyezett. A török sem rossz, a bronzérmes. Szerbia itt is nagyon odavág, Örményoprszág sem volt rossz, ennek az Angelina Jolie hasinmás csajnak szép hangja van. Nekem Szlovénia is bejön, kár, hogy nem jutott döntőbe.... Pedig a rock és népzene kombináció is nyerő:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése