2010. december 11., szombat

Hegyi levegőt kívánt a tüdőm....

Pont a legrosszabbkor. Pénteken vizsgám. Szerencsére úgy haladtam a dolgaimmal, hogy teljesíteni tudtam a kérését :). Egy kedves haverom, Harry hívott egy laza sétára a Bukhansan körüli körtúra útvonalára. Egy szakaszon már cstlakoztam hozzájuk.
Sokan lemondták a hideg miatt, hárman indultunk csak. Egy térkép beszerzése után nekivágtunk a lejtőnek. A buddhista laternákat követtük.

Nem is volt annyira laza, de élveztem :). Kisebb kaptatók, lépcsők, a hideg hamarosan elviselhetővé vált, A kilátás is szép volt, bár a szél hidegen fújt néha.
Egy Buddha Templomnál álltunk meg, mikor leértünk a hegyről. Szép kilátás nyílt a felső tízezer rezidenciáira. Egyfajta Rózsadomb-fíling, de azért én is elfogadnék egy kérót itt. :) Harry viccelődött, hogy most már tudja, miért kell hajtani. Én sem panaszkodom, hisz az egyetem, főleg a kolesz is egy hegyoldalban van.

A templom előtt, a luxusnegyedben.
Buddha bácsi:

Jó lehet itt lakni, nem?
Igen, itt veszünk házat majd :D! Következő életünkben!!
Egy másik turistacsoport tagjai kiszúrtak minket, mikor a banánt és a kekszet rágtuk ebéd gyanánt, és almával kínáltak. Mi banánnal viszonoztuk. Majd beugrott nekik, hogy külföldi is van köztük, és egy közös fotózásra is odahívtak.
Siettünk, mivel egy másik csoport szervezett egy karácsonyivásár-látogatást. Ugyanis egyik téren európai (német) karácsonyi vásárt csináltak, forralt borral, gulyással, virslivel, stollennel, egybekkel. Elég drága volt minden, nem vásárolta, de a stollent-német gyümölcskenyér, meg lehetett kóstolni. Mondjuk a Vörösmarty -térnek nyomába sem érhet. Európát nagyon bénán koppintották le... De mégis, a forralt bor, meg e süti illata valahogy visszaadta azt a fílinget, amit hiányoltam...
"Oh Tannenbaum"
Van, aki a zsebblökiket sem felejtette otthon:


A kutyus bárki ölében kényelmesen elült.

Santa -utánzat is megjelent... Lebutították ezzel a kilátszó fekete inggel szegényt.
Hát ezt nem kommentálom, Lényeg, az általam nem nagyon kedvelt magyar specialitás itt is piacra került, persze méregdrágán (900 forint körül van, és nagyon kis adag)
De virsli, leberkuchen (osztrák májas izé, nem tudom(tudtam) elmagyarázni, de ettem olyant pár éve, egy sítábor során), gofri, fasírt is a kínálatot képezték. És persze sör... Én persze nem fogyasztottam, leszámítva, a stollent kóstolót. Néhány giccset is árultak, de nem sokmindent.
Európa forevör!!!! :DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése