2010. október 12., kedd

Égessünk zsírt!!!!

Elég gazdagnak és vékonynak nem lehet lenni... tartja a mondás. Van benne valami. Mindkettőben. Folyik a hiúság vására, hogy egy könyvől idézzek, mindig azt sugallja mind a média, mind a közvélemény: A vékony nő a szép. Gyakran azon színészeket, akiknek a BMI-jük 20 felett van, tehénnek tartják.

BMI-ről:DEz nagyon tetszett!!!! (egy fitness blogban találtam)

Amúgy a BMI: Testsúly elosztva a testmagasság méterbe vett négyzetével.

A normál érték 18 és 25 között van.

Sovány: 18 alatt. (magyarul: anorexiás gebe)

Túlsúlyos: 25 és 30 között. (Értsd: kövér)

Elhízott: 30 felett. (Dagadt disznó)

(Bocs a Csernusos hangvételért, de... áhhh, NINCS DE! :)


Bár én normál-(imerőseim szerint aránylag vékony,)nak vagyok mondható, de tudom, miről beszélek,rajtam is volt felesleg valaha felesleg. És utáltam!
Szóba került ma a laborban ez a kérdés is. Kissé a testképzavar is. Miért van az, hogy egy lány (főleg), mást lát a tükörbe, mint a valóság? Néha helyes, dögös csajok látják magukat Miss Piggynek.
Erről csináltam egy sematikus ábrát:). Első kép: ahogy csajok egymást látják. Második: Ahogy magukat látjáka tükörben. Kissé drasztikus, de azért van valóságalapja :). A malacfület és farkat Miss Piggy miatt rajzoltam :). (ez alól jelen sorok írója sem kivétel)



Zsírégetésnek legegyszerűbb módja: Tűzbe beledobjuk :). Gyors, könnyed. Bár akkor a testünkre rakódott nem megy le... Sajna...
Nehezebb: helyes táplálkozás és jó sok sport. Reggelit nem szabad elmulasztani, bevacsorázni is tilos. Gyorskaját, mértéktelen édesség tömését kerülni, viszonylag egészséges dolgokat fogyasztani Nem rossz trükk, ugye? Ezt be lehet építeni a napi rutinba! Na és az is, ha Miss Piggy képét tesszük ki a hűtőre :))). (Bár Miss Piggy jó csaj:) ) És a kolesz szobánk hűtőjében nagyon nincs olyan, amitől el lehetne hízni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése