2013. május 19., vasárnap

Túra Geoje-do-n

Péntek este 11 körül indultunk. A buszon alvás szokásos módon elég ergyára sikeredett. Valamennyit talán sikerült aludnom, de az olyan volt, mint a falra hányt borsó... Szerencsére én, ha egy-két éjszakán viszonylag keveset alszom, akkor is "működőképes" vagyok.
 Reggel 5 után érkeztünk a Geoje-do-ra. 50km-es túrát terveztünk, ahogy Warren mondta: "Ezt a túrát inkább hegyi kecskéknek találták ki, mint embereknek". Kb. 10en indultunk neki, Warren lebeszélt pár embert arról, hogy velünk tartsanak. Láttunk kecskéket is, akkor elkezdtem röhögni: "Jujj, itt vannak a túratársak." Már a műúton való séta sem volt könnyű, hiszen emelkedőnek felfelé mentünk... Hamarosan irány a hegyoldal! Két csaj feladta az elején. Felértünk az első csúcsra, akkor nagyjából "felébredtem", túllendültem a holtpontomon. Hát, párszor el is tévedtünk, mivel rossz volt a szalagozás (Koreában a turistaútvonalakat szalaggal szokták jelölni), nehezen találtuk meg a turistautat. Elég fárasztó volt a "hegynek fel, hegyről  le" terep tíz órán át... Főleg kialvatlanul, dél körül-kora délután több emberen kiütközött az alváshiány, én is köztük voltam. Sajnos nem tudtunk végigcsinálni, 30km körül feladtuk. Hárman tervezték, hogy tovább mennek, szerintem csak dacból...
Az első emelkedő előtt...
A hegyről szép kilátás nyílt a tengerre.


Néha futva mentünk végig bizonyos szakaszokon, néha elestünk. Nehezen tudtuk követni a turistautat.
Hernyó...



Szóval 30km körül feladtuk, és bebuszoztunk a városba. Volt még időnk, ettünk némi tengeri herkentyűs-szójás levest. Iszonyat finom volt, jól esett végre a rendes kaja...
Ezek után a tengerparton pihiztünk kicsit, és vártuk a buszt, vissza a szálláshoz. El is aludtunk, mivel már eléggé kimerültünk... A járgányunk elég sokat késett, mivel ünnepnap lévén nagy dugó volt...
Gyönyörű tengerpart volt, sokan kempingeztek itt.
 Koreai párocska tipikus "matching style"...
 Viszonylag hamar lefeküdtem, mivel nagyon-nagyon fáradt voltam, aludtam is vagy 9 órát (ami nálam rekord, mivel 6-7, max. 8 óránál többet normálisan nem szoktam aludni).
Másnap reggel, a tengernél... Nem fürödtem a hétvégén...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése