2013. május 6., hétfő

Háát...

"K-pop: ahol a srácok dögösebb n**ik,  mint a csajok". Nagyjából ezt jelenti. Höhö... Mondjuk, amilyen uniszexek meg nőiesek a k-pop sztár pasik, nem csodálom. Volt, már, hogy én is nőnek néztem volna egyiket-másikat, ha nem mondták volna, hogy ez pasi...
Néha elegem van az emberekből.. Komolyan, ma kicsit felment a pumpa... Korn-t és System of the Down-t hallgatok, hogy elnyomjam a dühöm. Nincs baj, kicsi dologról van szó... Annyi, hogy dühös vagyok, ha engem meggyanúsítanak, és nem én voltam a tettes, és nem hisznek nekem...  :(. Ha hibázok, bakker, én megmondom, hogy én voltam, és próbálom jóvá tenni!!! DE most nem én voltam!!! Amúgy is, mi a túróért tartod a labor közös hűtőjében azon cuccaidat, amit féltesz, nem akarod, hogy más hozzányúljon??? Otthon is van hűtőd, bakker!!! Ok, tisztáztuk, de az ilyen dolgokat nem szeretem...

Amúgy most kevésbé van izomlázam. Előző félmaratonom után egy napig pihennem kellett, mivel úgy éreztem, szétvertek. Most meg mintha nem is futottam volna 21km-t tegnap. Ok, valamennyi van. Talán kevés  idő telt el a két futás között?? A következő majd csak június 6-án lesz :). Addig sem maradok edzés nélkül... Amúgy nők között huszadik lettem a tegnapi versenyben (91 női versenyző volt)! Összehasonlítva: Főleg pasik indultak a félmaratonon, legalább 300 férfi versenyző volt. Ami a full maratont illeti, 300 fölött volt a pasik aránya, összvissz 20 csaj csinálta meg...  Tudom, nem verseny, de jó tudni :). Jövő szombaton megpróbálok egy 10km-es "versenyt", csak úgy, hogy teszteljem önmagamat :). Ha a félmaraton résztávját nézzük, az első 10km-t kevesebb, mint 50 perc alatt tehettem meg...  Majd meglátjuk :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése