2013. május 19., vasárnap

Namhe, második nap: Na és túrázunk is!!!

Az eső reggelre elállt, így tudtam sétálni kicsit a tengerparton. Később páran túráztunk, fölmentünk egy híres hegyre, amin egy buddhista szentély volt. Fülledt-ködös volt az idő, a júliusi monszun időszakot idézte. Jól le is izzadtunk, alig láttunk valamit...


Ezek után ebédeltünk. Az idő kitisztult. Egy gyönyörű tengerpartra mentünk!!! Tényleg hihetetlenül szép volt!!

 Falfestmények itt nagyon népszerűek voltak a házak falán. Egy cuki kis falu is állt itt, egyik haverommal megállapítottuk: A helyi kávéház vezetőjének "nagyon rossz munkahelye van". Hehe, néha cserélnék vele, a nyugit, a klassz kilátást irigylem kicsit :).
 Egyik legszebb tengerpart volt, amit eddig életemben láttam...

 A házak tetején is voltak "képek" színes palákból :).
 A hazaút viszonylag sima volt, kevés dugóval (Cheonnan-Pyeongtek körül), én rosszabbra számoltam. Gondolom, a beharangozott -de nem teljesült-rossz idő miatt sokan szombat este-vasárnap reggel hazamentek.... Nekem nagyon tetszett Namhe, megérte eljönni. Azt hiszem, ide visszatérünk még!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése