2013. május 15., szerda

:)

Egy másik kedvenc dalom... Holnap megatúra Geoje-do-n!!! Alig várom!!! A tegnapi konfliktusra gondolva még mindig ökölbe szorul a kezem... Nem is hergelem rajta magam... Utálom az olyan embereket, akik szememen nyalnak, aztán ha nem figyelek, hátba szúrnak... Megfogadtam, most már tényleg teszek rá, hogy ki mond vagy gondol rólam. A családom, barátaim, haverjaim, akik számítanak. Mostantól arra fogok koncentrálni, hogy jól érezzem magam, dolgaimat a lehető legjobban ellássam, illetve a sportra, túrázásra, meg egyéb dolgokra, amiket szeretek csinálni. Próbálok hinni a legjobb barátomnak, aki azt mondja mindig, ha bosszankodom: "Túl rövid az élet ahhoz, hogy szomorú légy!"
Tegnap, pedagógusnap alkalmával nagykaja volt, ezúttal egy másik all-you can eat-ben. Eléggé elhúzódott... Francia kaják domináltak főleg, klassz tengeri herkentyűs levest és paprikasalátát ettem. Azokból a színes paprikákból készült, amiket otthon, a kertünkben is teremnek. Többek közt miattuk is várom a hazautam :).
Hát, teleettük magunkat, esti futás is nehezebben ment (de kellett...), de reggel már simán lement a szokásos táv. Ma kicsit óvatosabban fogok enni... Keveset aludtam, éjfél körül volt, mire beértem a koleszba, illetve hajnali négy körül hallottam, hogy a portások elhúzzák ablakunk alatt azt a rohadt kerekes szállítót-k***a hangos... Reggel meg voltam olyan gyík, hogy a szobában felejtettem a kártyát, de a gondnok bácsi segített. Koleszban annyira aranyos velem mindenki... Ma buszon alvás, holnap, hajnali ötkor indul a "nagy menet"... Őrület...
Jövő héten már elmondhatom, hogy 10 hét van a hazautamig! Nem ez a mérvadó, de  azért jó tudni :)!Azt hiszem, június 22én mégsem futok félmaratont... Helyette lehet, Juwangsan-t és Hahoe Village-t "pótlom be". Ami azt jelenti, ősszel menni akartam oda is, de végül nem jött össze. Tök jó, Korea  majdnem összes NP-jében jártam... De még remélem, eljutok még pár helyre :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése