2013. május 8., szerda

Kaktuszfüge

Eddig csak olvastam róla, és mindig meg akartam kóstolni. Jeju-n tavaly vettem kaktuszfügés csokit, az is finom volt. Viszont most megpillantottam magát a gyümölcsöt is a Tapyeong melletti piacon, és napok óta szemezem vele. Nem olcsó, négy dollár egy kis csomaggal. Gondoltam, egy próbát megér.
Szerintem megérte, mivel elég kellemes gyümölcs. Kicsit céklára emlékeztet az állaga-íze (bár inkább gyümölcs, mint zöldség-fíling), úgy, hogy belsejében magvak is vannak. Állítólag nagyon egészséges is. Ha nem is minden nap, de néha venni fogok ilyent.

Hétvégén futás, illetve Gosu Cave (már régóta meg akarom nézni ezt a cseppkőbarlangot. Gossi-ban voltam már...). Ha jól haladok a dolgaimmal, szombat este ki fogok menni a buddhista fesztiválra is kicsit. Emellett most már elmondhatom, hogy alig három hónap, és indulok haza. Jujj, bele sem merek még gondolni!!! Bár már a Tapyeong market-en lett pár ötletem, miket vigyek haza! Most is megint megfogadom, nem fogom felvásárolni Insadongot!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése