2013. május 13., hétfő

jujj...

Ki lopta el a tavaszt??? Már majdnem 30 fok van Szöulban!!! A laborban elviselhető a hőmérséklet, de a gyakorlóban majdnem megfőttünk... Amúgy a prof pipettázás versenyt rendezett :)! Kék lötyit kellett pipettázni az Eppendorf- csövekbe, mindegyikbe egy ml-t. Vicces volt :). Főnököm megtiltotta, hogy melegítőben legyünk a laborban. Engem mondjuk nem érint, mivel én csak futásra veszek melegítőt... Sőt, ilyen melegben már sortban-pólóban szoktam futni... Viszont szerintem az én öltözködési stílusomban remélem nem talál kifogást. Nem húzok föl miniszoknyát, bugyinak (tangának, höhö) beillő sortot, se nem hasig kivágott felsőt...  Viszont már olyan meleg van, hogy hátam közepére sem kívánom a hosszú farmert!!!
 Az azáleák már lassan elvirágoznak...
 Csak mert szép...
 Szerintem ez így egyáltalán nem kihívó, mondhatnak bármit... Ok, térd felett végződik, de akkor is elég szolid!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése