2013. május 12., vasárnap

Dodam-3-bong, Gosu Cave és Jebibong

Danyangban kirándultunk tegnap. Gangwon-do-t szeretjük. Rengeteg klassz túraterep van arrafelé, sok sípályával, illetve a tengerpartok is szépek. Mellesleg nincs olyan messze. Kevés ismerős jött most...

Szóval először a Dodam-3-bong-nál jártunk, amit én már láttam októberben. Dodam-3-bong három sziklát takar, amik a Namhangang folyóban helyezkednek el, szigetszerűn "állnak ki belőle". Motorcsónakkal megközelíthetőek.
Erre van még egy érdekes természeti látnivaló is: Egy hídszerű szikla, ami szintén a természet műve. Az embernek csak föl kell sétálnia egy kis dombra a lépcsőkön, és egy pavilonból klassz kilátás nyílik. Aztán kb. 100 métert kell mennie az erdőben, és megtalálja az említett sziklát.
Emellett volt itt egy szökőkutas színpad is, ahol énekelni lehetett, közben a szökőkút is működött. Az ajummák ezt kihasználták rendesen, olyan bulit csaptak, hogy nem emberi! 
Következő állomás a Gosu -barlang volt. Mint tudjátok, szeretem a cseppkőbarlangokat. Otthon is van pár gyönyörű, talán emiatt. Tavaly jártam a Gossi-ban, az is nagy élmény volt. A Gosu is gyönyörű volt, csak akkora tömeg volt, hogy nem emberi. Szűk ösvényeken mentünk, alig lehetett haladni, ez kicsit idegesítő volt. Féltem, hogy ki fog ütközni a nem létező klausztrofóbiám (hehe)
.





Egyik srác azt mondta, hogy szerinte ez a barlang kicsit Gringotts-fíling (Gringotts is egy cseppkőbarlangban helyezkedett el) volt a Harry Potter-ből. Hát, van benne valami... :) Warren a végén lefotózott mindenkit... Ezek után ebédeltünk, nagyon finom bibimpapot ettünk szójás levessel. Tényleg, imádom ezeket a hegyi zöldségeket!
Végül Jebibongon kirándultunk, de sajnos idő hiányában nem tudtunk fölmenni a csúcsra. Nagyon meleg volt, már így, május közepén is... Azt hiszem, idén elmaradt az igazi tavasz...
 Nem volt annyira tiszta idő, de gyönyörű volt a kilátás... :) A szél fújt...
Ez a fa nekem nagyon tetszett!
Szegény Colton, megkínlódott a frissen beszerzett szalma-fejfedőjével (szél folyton le akarta fújni a fejéről...)!! höhöh
Felfelé menet...
Fárasztó nap volt, de rengeteg szép dolgot láttunk. :). Hazafelé dugóba keveredtünk kicsit, de aztán időben a koleszban voltam :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése