2013. május 21., kedd

Csak egy agymenés

Most megint nem aludtam rendesen... Basszus, mi a túróért kell éjfél körül zajongni?? Nem vagyok összeférhetetlen, épp ellenkezőleg, de akkor is... Az idő elég fülledt... Két hét a következő félmaratonomig. Nincs futáshiányom, de már nagyon várom. Ezt komolyan mondom. Aztán tervezem, hogy július 6-7én megyek a keleti partjára Koreának, mivel lesz egy tengerparti futóverseny. Az is félmaraton lesz. Nagyon szeretném kipróbálni a tengerparti futást, bár tuti bicikliúton fogunk menni :). Bírom ezeket a "futóversenyeket", mivel annyira jól szervezettek, hogy nem emberi. Először is: jelzik a kilométereket. Emellett a megfelelő pontoknál van ivási (a legtöbb futó a víz felét a ruhájára szokta önteni, én is, höhö) vagy épp szénhidrát-utánpótlási (főleg banán, csoki de volt már narancs is) lehetőség. Kapunk "szuvenírt" (dzseki, hátizsák, póló stb.), de ha nem kérjük, akkor olcsóbban részt tudunk venni a futáson. Vannak csomagmegőrzők, ahol a cuccainkat hagyhatjuk. Futás után kapunk kaját, és az érmet, ami igazolja, hogy teljesítettük a futást. SMS-t is küldenek az időnkről, ami alatt leszaladtuk a bizonyos távot. Szóval jó "buli" az egész. Emellett folyó mellett szaladunk legtöbbször, a bicikliúton. Szegény bringások, néha őrült futókat kell kerülniük :). Meg ha lezárják miattunk az utakat, ronda dugók keletkeznek... Legalábbis Szöulban... Szóval ennyit a futásról. Remélem, a két órán belül lesz a legközelebbi időm is!

10 hét múlva repülök... Már nagyon várom, mivel már megint egy éve nem voltam otthon. Már könnyebben bírom ezeket az "egy éves eltávozásokat", bár vannak ismerőseim, akik évek óta nem mentek haza. Viszont én évente egyszer megpróbálok hazajutni. Sajnos még kicsit dühös vagyok egy múlt heti konfliktus miatt. Bennem van a tüske, de nagyon. Nem az én hibám volt, mivel én nem az az ember vagyok, aki keresi a balhét, meg hogy kivel vesszen össze. De könnyen felforr az agyvizem, főleg, ha igazságtalan velem valaki. Ezen "kicsiny dolgok' miatt nem mindig érzem jól magam. Ráadásul hétfőn a monitorom is úgy döntött, felmondja a szolgálatot... Madness, ezerrel, amit utálok. Tudom, máshol is lenne idegesítő tényező... Futni akarok, minél többet futni!!!! :) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése