2013. május 9., csütörtök

Hétköznapi őrület...

Tegnap este nagykaja volt. Csak úgy random. Úgy volt, hogy Főnököm engem, és a fura  kolléganőmet elzavart egy szemináriumra, az utolsó utáni pillanatban.  A kolléganőmnek meg ráadásul haza kellett rohanni átöltözni-melegítőt viselt épp... Velem nem volt gond, mivel én szoknyát húztam aznap... Hát, gáz volt, mivel Bundang Line-on a szokásos tömeggel kellett szembenéznünk, aztán nem emlékeztem a megfelelő kijáratra  a metrónál... Szóval a zebránál kellett várni jó sokat, aztán a kolléganőm bokagyilkos tűsarkú cipőjében is nehezebben járt, mint én rendes lábbeliben... Úgy kellett kérni a buszsofőrt, hogy várjon egy pillanatot... Aztán a kórházba érkezéskor is nehezen találtuk a termet. A szeminárium vége felé érkeztünk meg, és hamarosan mehettünk haza a campusra. Majd Főnökömmel, illetve a  többi diákkal "all you can eat"-be mentünk... Igyekeztem úgy választani a kaját, hogy főleg a zöldség és a tengeri herkentyű domináljon. De a klassz csirkének, kagylós spagettinek sajnos nem tudtam ellen állni. Plusz még a sütit is megkóstoltam, mikor a többiek mondták, milyen jó, szóval bűnöztem... De azért este futottam a szemerkélő esőben, reggel pedig a szakadó esőben, nagyon jól esett. Így szerencsére sikerült elkerülnöm a rossz gyomrot, és aludni is tudtam. Reggel sem volt gyomorégés, de ma kicsit "diétázom", és lehet holnap is.

Ma reggel tehát szakadt az eső, de futottam. Tudom, őrült vagyok, de tőlem már megszokhattátok! :). Még mázli, hogy a holnapi 10km során jó idő lesz majd. És remélem, sikerül viszonylag jó időt futnom... (höhö). Jujj, de várom az elkövetkező hétvégét!! (Geoje-do és Namhe)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése