2013. május 25., szombat

Gariwangsan: dzsungel, izzadság és egyebek

Elkezdődött az izzadásos időszak...
Szombaton Gariwangsanon túráztunk. Ez a hegység Gangwon-do-ban található, közel Pyeongchang-hoz.  Egy szurdokvölgyön keresztül mentünk föl a hegycsúcsra. Gyönyörű vízesések voltak arrafelé, plusz egyedi vegetációt figyeltem meg. Sajnos eléggé fülledt volt az idő, sortban-trikóban roggyá izzadtam, emellett a sok muslicának, bögölynek sem örültem... Ezzel nem voltam egyedül. Ennek ellenére megérte fölmenni, mivel a hegycsúcsról klassz kilátás nyílt, és a lefele vezető út is könnyebben ment.
Nem igazi vízesés...
 Fallikus bor... Erről már meséltem. Koreaiak ennyire erkölcsös népek... höhöhöh

Szóval a vízesés megcsodálása után elindultunk. Gyönyörű volt a terep,  de a fülledt idő megnehezítette a dolgunkat...
  A környék növényzete nagyon tetszett-aki ismer, tudja, meg vagyok kattanva a "gyomokért" is, és előszeretettel fotózom őket. Egy szép gyomról annyira klassz "művészfotót" lehet csinálni...

A hegycsúcson-elsőként értünk fel...
Sétáltunk a gerincen kicsit, majd lefelé mentünk az erdőn keresztül. Egyhangú terep volt, a végén már fáradt voltam, a és kiütközött a folyadékhiány. A faluba leérve nagyon örültem. Ez a kutyakölyök annyira aranyos volt, a pöttyel a farkincáján! :) Kicsit félt, de azért örült nekünk. Csak a "rövid láncon tartás" az, amit állatkínzásnak tartok...
 Egy iskola-szerűség mellett pihentünk, ahol ajusshi-k rizssütit adtak nekünk, amiben borsó (!!!) volt! "Korean bakery"-mondogatták... Majd a boltban feltöltöttünk a kifogyott folyadék-készletünket, és régebbi kajálda "vasváza" alatti betonalapon telepedtünk le, ahonnét jó kilátás nyílt a patakra. Sokan fürödtek is benne.
Kicsit késve, de elindultunk, és viszonylag időben hazaértünk. Klassz nap volt, rám is fért egy alapos zuhanyzás, mivel "izzadtam, mint a ló", ahogy otthon mondani szokás! :)