2013. április 19., péntek

Rossz idő van. Nyirkos, esős, csontig hatoló hideggel. Az anyatermészet jól időzített most, kivételesen: mivel most szombaton menni túrázni... Viszont májusban megismétlik ezt a túrát, tehát örülök! Bár a rossz időnek is megvan az előnye: A szívfájdalmat eliminálta, bár kárörömet nem okozott. Kínában állítólag havazik. Reggel az eső ellenére futottam egy órát, nagyon kellett. Átfáztam, de mi ez nekem, aki már szétfagyott többek közt Chiaksanon, Seoraksanon... Egy meleg zuhany sokat segített. Ma munka -dolgok miatt prezit kell tartanom. Emellett állítólag nagykaja lesz délben, emiatt sem ártott kicsit edzeni. Egy éve pont ilyenkor írtam meg a záróvizsgám, most pedig már a szakdogámat tervezem (Főnököm szerint vastag lesz.). Fura párhuzam: tavaly, pont ezen a napon ugyancsak szakadt az eső...  Este egy jótékonysági rendezvényre megyek, sok magyar is ott lesz :). Aztán holnap futok... Tegnap vettem gránátalmát. Iszonyat jó :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése