2013. április 11., csütörtök

Hazaút

Megvan a hazautam végleges időpontja, a laborban segítettek lefixálni a repjegyem. Köszönet érte :). Négy hónap, és magyar földre lépek ismét! Augusztus 6án indul a gépem. Változatosság kedvéért Aeroflot, tehát moszkvai átszállás, annyi különbséggel, hogy most Bécsbe érkeznék. Sajnos pesti érkezésnél ismét fennállna a probléma, ami tavaly. Még egyszer meg nem akarok idegeskedni, hogy lekésem a pesti gépet, meg arra is kevesebb esélyem van, hogy lemaradjon a csomagom Moszkvába. Tavaly élvezni akartam a hazautat, hiszen hurrá, egy év után ismét otthon, erre totál be voltam rezelve végig... Moszkvai gépen, hogy elérem-e a pestit, pesti gépen meg amiatt, hogy esélyem sem volt a családomat értesíteni, meg hogy megérkezik-e a csomagom. Utólag már csak röhögök az egészen, de akkor nagyon nem volt vicces! Egyszer elég volt ezt a stresszt átélni. Így meg rendes időm lenne átszállni, de nem kell 20 órákat a reptéren "csöveznem". Három óra hazafelé, öt óra visszafelé, ami szerintem annyira nem gáz. A Czech Airlines -on is filóztam, prágai átszállással, de ott pont ez lett volna a probléma, mivel vagy oda, vagy visszafele kellett volna 15-20 órát várni a csatlakozásra. Addig meg kétszer hazavonatozhatnék Prágából... (Viszont fura: A közvetlen Szöul-Prága jegy drágább, mint a Szöul-Budapest jegy, prágai átszállással-csak poénból néztem meg).  Augusztus 27én indulok vissza, 28án délelőtt 11 körül érkezem vissza Szöulba :). Ecseteltem a délelőtt érekzeő gépek előnyeit. Egyszerűen ilyenkor könnyebben viselem el az ugrálást.

Nem fogom számolni a napokat, ismét megfogadom, de azért jó a tudat, hogy megvan az a bizonyos repjegy, és belátható időn belül találkozhatok Családommal és otthoni barátaimmal. Pedig tudom magamról, hogy be fogom írni néha  a naplómba "még 10 hét", "még öt hét" "még 2 hét" stb... :) Viszont ha honvágyam van-remélem, minél kevesebb, mivel sokat fogok még túrázni, sportolni - akkor csak megnézem a jegyem, és az sokat segít. Néha kicsit nehéz, hogy évente egyszer mehetek csak haza, bár ez már a harmadik "egy éves" periódusom. Kezd kimerülni a "kreatív akkum", és az elkövetkező időben nagyon szükségem van rá! Sajnos gyakran érzem, lemerültem. Nyakamon a szakdoga-írás, amit mielőbb el fogok kezdeni. A frusztráltság-láncreakció is nagy problémám. Rájöttem arra, hogy kicsit a helyi  normák, "íratlan szabályok" is nagyon fárasztóak, idegesítőek tudnak lenni. Próbáltam nekik megfelelni, elég sokáig, de rájöttem, nekem ez nem megy. Szerencsére környezetem megérti, és elfogadja ezt, aminek őszintén örülök (pl. az utolsó pillanatban bejelentett potenciális hétvégi "programok" esetén).  Remélem, az anyatermészet mind augusztus 6-án, mind 27-28án kegyes lesz hozzánk :)! Emellett a technikai problémák is remélem, elkerülnek minket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése