2013. április 7., vasárnap

Azáleák

Végezetül az azálea-hegyre mentünk. A buszban elaludtam, meg is lepődtem, mikor megérkeztünk. Kicsit elfáradtam, mivel már hajnalban talpon voltam. Elindultunk a hegy felé, először a műúton, majd be az erdőbe.
Sztárfotó a méhről...
Pihi a fűben... Sok koreai sírhalmot láttunk. Egyik haveromnak perverz gondolatai támadtak tőle (gondolom, mikor Jeju-n voltunk, Loveland-ból indult ki, höhöhö)...
Kis kaptató után fel is értünk hegyoldalba, ahol már nyíltak az azáleák. Két éve jártam itt, de akkor nem volt az "igazi". Most viszont nagyon is szerencsénk volt :).
Napozás az azáleák között...
A virág hajba tűzése csajoknál nagy divat ilyenkor :). Annyira szép volt a kilátás, csak a tenger mellett lévő gyártelepek kissé rontották a környék szépségét...
Nem mentünk fel sajnos a csúcsra...
Csak mert szép...
A hazaút eléggé hosszú volt. Egyik srácra hamarabb rájött a "szükség", mint kellett volna. Megálltunk az autópályán, és ő kiszállt. Sajnos nem tudott elbújni, egész busz látta a "produkciót", és meg is tapsoltuk az illetőt (höhö). Aztán azt is meg kellett állapítanom, hogy a hegyekben még mindig hó van. Vagy épp este esett le egy kevés. Cheonnan előtt megálltunk kajálni (egész jó tofus csigét ettem), majd utána rondán bedugultunk, így későn értünk haza. Ennek ellenére örülök, hogy eljöttem. Bár a szombati napon nem a terv szerint haladtak a dolgok, de ez a vasárnap kárpótolt minket érte! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése