2013. április 28., vasárnap

Kemping a tengernél

A fesztivál után irány vissza a sátrakhoz, ahol lelkes sajtburger -gyártásba fogtunk. Annyira nem szeretem az ilyen gyorskajákat, most viszont jól esett. A srácokkal frizbiztünk a homokos tengerparton, de hamar besötétedett, így abbahagytuk. Majd tábortüzet raktunk a homokban, és énekeltünk, gitároztunk, illetve pillecukrot sütöttünk. Én ilyent most sütöttem- ettem először. Később Warren vezetésével húst és gombát sütöttünk. Szép este volt, teliholddal. Nem is volt hideg, egy kölcsön-hálózsákkal simán elaludtam. Sokan a tengerparton, szabad ég alatt aludtak a homokban.
Kínszenvedés árán, de sikerrel felállítottuk a sátrat :)
 Örülünk a fejünknek! :)
 Este, egy kutyus tévedt oda a kempinghelyünkre. Nem álltunk ellen, megdögönyöztük!!!
 Tábortűz. Épp rá akarnak lépni erre a fára...
 Telihold.
 Jól aludtam, ahhoz képest, hogy sátorban voltam, de keveset. A reggeli túrát majdnem lekéstem, fél hatkor arra ébredetem, hogy valaki kiabálja "seoul hiking!", és elértem a csoportot. Nem volt hosszú túra, de így félálomból ébredve épp elég volt. Főleg, hogy az esti kaja kicsit meglöttyent a gyomromban a sietség miatt. De azért megérte fölmenni a dombra, szép volt a kilátás! :)
 Rengeteg szép virágot láttam.
 Lefelé menet már jól voltam. Sétáltunk vissza a tengerhez, és reggeliztünk.
 Később megint frizbiztünk egy nagyot, de feltámadt a szél. Így a röplabda is előkerült...
Kedvem támadt egy kis sétára, és jártam egyet a tengernél. Teljesen elkapott az "elugrottam Horvátországba egy hétvégére" -érzés, amit imádok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése