2013. április 21., vasárnap

Paprikás csirke és egybek

Egy kép-montázs a tegnapi jótékonysági vacsiról. Juli csinálta, ő szervezte az egész összejövetelt.
Ugyanis egy helyi gyülekezet az indiai gyerekek számára gyűjt/gyűjtött, az oktatásukra, és élelmezésükre, ez alkalomból szervezték ezt a vacsorát. A gyülekezet kávézója egy kellemes, hangulatos hely, ott ettünk. A magyar lányok nagyon finom paprikás csirkét (egy viccoldal az "Angry Birds"-et úgy fordította le magyarra, hogy "paprikás csirkék"-heheh :) ) és sütit csináltak számunkra-az uborkasalátának különösen örültem.  Nekem már azért is megérte eljönni, mivel magyarokkal találkoztam. Kedvelem az itteni honfitársakat, nagyon aranyosak, rokonszenvesek. Most is elég sokat dumáltunk, annak ellenére, hogy viszonylag korán elmentem-a másnapi futás miatt ki akartam magam aludni.
Ezen mi, magyar lányok annyit nevettünk!! Izzat Baba- kicsit úgy hangzik, hogy "izzadt baba". Vagy akár helyesírási hibával akár simán leírható így.
Közeleg Buddha szülinapja. A lampionokat kiakasztották mindenhol. Én azon a hosszú hétvégén, ha minden igaz, elmegyek Geoje-do-ra (gigatúra!) illetve Namhe-be. Remélem, összejön, és jól fog sikerülni, az anyatermészet is jó fej lesz velünk azon a hosszú hétvégén!
Tegnap tehát egy szeminárium-féleség volt a profok között.utána egy elegánsabb kajáldában ebédeltünk utána. Szerencsére nem all-you can-eat-be, a futásom miatt nem lett volna szerencsés. Egy kellemes helyre mentünk, ahol sokféle kaját hoztak ki, kis adagokat. Az ilyen helyek a kedvenceim, ha valami rendezvény, szeminárium miatt étterembe megyünk. Főleg, hogy nagyrészt zöldséges-tengeri herkentyűs dolgok voltak, amiket nagyon szeretek (és nem is terhelte meg a gyomrom). Nem csináltam fotót, sajnos, pedig érdemes lett volna. Mostanában elterveztem, próbálok egészségesen, kiegyensúlyozottan enni (bár rendszertelen eddig sem voltam). A tésztaféléket annyira már nem szeretem, ok néha eszem rament (tengeri herkentyűs ramen pl. jó), de ha lehet, kerülöm. Sajnos a csoki az, amiről nem tudok leszokni, bár nem minden nap csokizom, de néha megesik, főleg reggel. Szeretnék egészségesen enni, bár sok zöldséget-gyümölcsöt elfogyasztok, tehát remélem, nem, lesz gond. Vacsizni pl. annyira nem szoktam, mivel akkor nehezebben alszom. Reggeli viszont elengedhetetlen számomra.

Nem nyavalygok, de elegem van a szobatársaimból!!! Komolyan, hajnali 3-4ig gépeznek, recsegtetik a **** széküket, bújják a kütyüjüket. És rohadt erős a lámpájuk!!!  Reggel kiborult a bili, és úgy bevágtam a WC ajtót, majd a szobaajtót futás előtt, mikor a csajszi aludt, hogy nem emberi, nem érdekel, hogy felébrednek rá. Ha ők sincsenek tekintettel arra, hogy alszom, akkor én sem leszek rájuk!!! Most dühös vagyok emiatt, és ezt kiírom... Hiányzik a tanulószoba, közös zuhany, nagyobb TV szoba, amik a pesti koleszban voltak... Tudom, az "okosok" azt mondanák, költözzek ki, de az nem olyan könnyű...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése