2013. április 16., kedd

Fuss, Forrest, fuss!!!!

Jujj, nagyon rá vagyok pörögve a vasárnapi félmaratonra! Legyen jó idő, szurkoljatok, hogy az anyatermészet kegyes legyen! :). Remélem, bírni fogom a gyűrődést. Legalább van indok, hogy vasárnap csokit ehessek :).  Nem csokizom annyit, de nem tudtam róla teljesen leszokni, hiába eszem naponta a répát, nem váltja ki teljesen.
 A futás szintideje (tudom, túrás kifejezés) nem fontos, csak az, bírjam energiával. Remélem, jó lesz szaladni a virágzó cseresznyefák közt :). Emellett május 5én lesz egy félmaratonom, mivel gyereknap lesz, egy jótékonysági futás, a rákos gyerekek kezelésére gyűjtenek. Ha minden jól megy, az azt megelőző napon egy "laza" túra lesz a Chiaksanon. Május 19én is lett volna egy futásom, de azt lemondtam. Amiatt, mivel akkor Buddha-szülinap, illetve hosszú hétvége lesz. Ennek ürügyén szeretnék csatlakozni Warren-éhoz a Geoje-do-n tartott megatúrán (50km)! Aztán másnap és harmadnap Namhe -n leszünk ahová tavaly is el akartam jutni.Szóval lesz sport itt, bőven! Tudjátok, "funaral of my fat"-azaz a zsírom temetése :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése