2013. április 25., csütörtök

Agymenés

Bakker, bementem korábban, remélvén, hogy csöndben el tudok olvasni egy fontos anyagot... Hát, nem jött be...Soha sincsen nyugi??? Már várom kicsit a hazautat, mivel ki akarom magam kicsit aludni!

A probléma megoldódott, őszintén remélem, pozitív fejleménye lesz az ügynek. Stresszes hetem volt, cikkírós-továbbítós, idegeskedős. Szerdán pl. egyik irományon éjfél utánig dolgoztunk, mire véglegesítettük. Szobatársam is rengetegszer egész éjjel tanult (kéne a koleszba a tanulószoba, de nagyon...), bár volt egy nyugodt éjszakám egyedül. A srácok tanulnak, mivel jövő héten még vizsgáznak. Tegnap pizzázós nap volt, szóval bűnöztem/bűnöztünk (nem tudom, a többiek hogy vannak vele, de most nekem "egészséges kaja" -projektem lépett életbe) rendesen. Gyomrom nem örült neki, legalábbis ma úgy érzem. De majd helyrerázódom. Annyira szép idő van, hogy elmenetem répát venni ebédre (rendben, ettem egy kis tonhalas rizst is kimcsivel) :).

Nyílt egy  klassz kajálda a campuson, ahol alufóliába tekerve lehet elvinni a kaját ("rizsburger", azaz rizs, tonhallal, hússal, zöldséggel, tehát semmi junk food). Olcsó, és amit eddig kóstoltam, nagyon is jó! Néha veszek majd itt kaját...

Néha rám tört  a honvágy.  Azaz annak az érzése, hogy hiányzik legalább egy ember a közvetlen környezetemből, akivel meg tudnám beszélni a bajaimat, aki megértene. Aki nem okoskodik a "kontrolláld az érzelmeidet" dumával, ha valami bánt. Hiányzik egy ilyen ember... Nem vagyok senkivel sem rosszban, de nagyon jól jönne most. Pesten is koleszos voltam, de a pesti koleszban voltak barátok, haverok. Emellett mindenki, aki fontos volt nekem, elérhető távolságban volt. Hétvégén haza tudtam menni, amikor csak akartam. Azért annyira nem vagyok szomorú. Hétvégente itt is találkozhatok az itteni barátaimmal, Családommal is rendszeresen dumálunk. Sportolhatok, utazhatok, amikor csak szükségem van rá. Annyira azért nem rossz a szitu! :)

Holnap Jindo! Jujj, nagyon-nagyon várom!! Remélem, jó "buli" lesz! :) Most még inkább rá vagyok kattanva erre a futás-dologra!!! Jövő vasárnap ismét verseny, remélem, most az előző időmnél is jobbat fogok futni. Ha nem sem baj, de ha igen, annak nagyon fogok örülni. A május 17-19i hosszú hétvégén meg irán Geoje-do és Namhe!! Remélem, összejön az 50km túra, és már a tengerben is tudok fürödni :).

Tök vicces: Tegnap este elmentem egyik kedves ismerősömmel kajálni. Isteni tengeri herkentyűs levest választottunk. Mivel egyfajta "ivós" hely volt, rendeltünk egy kis sört is. ELKÉRTÉK AZ ALIEN CARD-omat!!! Nem hitték el, hogy én nagykorú vagyok... Ezeken mindig meglepődöm. Mondták már sokan, "tinis fejem van", de azért ennyire... Azért jól esett... höhö :). Legdurvább az volt, mikor két éve biztosítást intéztem (a pasas személyesen jött a laborba), akkor is az alacsonyabb árat mondták, mert 20nak néztek... Két nap  múlva jöttek rá a tévedésre, mikor megnézték a születési dátumomat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése