2013. február 5., kedd

"Kínai tojás" és egyéb agymenések

Dögös, rózsaszín túrazokni!!! Warrentől kaptam egyik túra során... Néha ad nekünk zoknit, benne van a túra árába. Hogy legyen váltászokni kéznél. Már 2-3 pár zoknit kaptam idén túra során... Erről jut eszembe a 2011-es Jeju túra. Mikor viccelődtünk a "Hiking socks" (túrazokni) -"hiking sucks" (túrázni s**r) szavakkal. Ugyanis a Warren által lelkesen említett "beach-bitch" szópároshoz hasonlóan ugyanúgy kell a két szót ejteni. Höhöhö
És ha már pink, akkor ez a reggeli önarckép sem marad el! Futás után, már elkészülvén. A rózsaszín gumikesztyű mindent visz! :)
Fura kínai osztálytársnőm most csinált tojást. Cereal-t meg valami magot tett bele. Én "kínai tojásnak" hívom. (höhö). Amúgy megkóstoltam, egész jó.
"Ebben a kesztyűben olyan szép a kezem, ugye?"
Bocsi, hogy most ennyire "spontán' vagyok. Csak épp örülök a fejemnek. Okot nem említhetek, de örülök valaminek. :). Este lehet, lesz egy nagy futás, akár esik a hó, akár nem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése