2013. február 3., vasárnap

Hótündérek ismét akcióban!!!

A múlt pénteki esőzés eléggé lehangoló volt. Az enyhe, nyirkos-nyákos esős téli  napoktól herótom van. De most visszajött a tél (ez bármelyik évszakban igaz). Tegnap este, a szakadó hóban futottam egy órát, iszonyat jó volt! Rájöttem, kicsit túlstresszeltem magam. Emiatt nem tudtam rendesen aludni hetek óta. Úgy néztem ki a végén, mint egy hóember, de jó volt. Éjjel végigaludtam az éjszakát, hosszú idő után.

Reggelre a hótündérek ismét sikerrel bevették Szöult. Futottam egy jót a szűz hóban. Nem volt könnyű, de nagyon jól esett! Mire a kolesz felé szaladtam, már megkezdődtek a mentesítő munkálatok. A munkások közül sokan barátságosan mosolyogtak rám, és benyomtak egy- egy "fájting"-ot (még mindig útálom ezt a kifejezést), hogy biztassanak. Nevetve rohantam fel a lépcsőn  a harmadikra, és a szobába érve megettem két narancsot. Hétvégén holdújév- igaz, csak három napos most (fúúj, hétvégére esik :( -sajnos van ilyen is, de jövőre jó hosszú lesz!), de attól még remélem, föl tudok jutni a Hallasan-ra. Megint Jeju... Szerencsére Warren volt olyan jó fej, hogy a szokásos verzió (a legtöbb dolgot már kétszer láttam) mellett szervez egy "túrásat" is.
Szóval a úgy néz ki, estére járhatóbbak -vagy futhatóbbak lesznek az utak. Szevasztok, hótündérek, örülök, hogy újra látlak benneteket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése