2013. február 17., vasárnap

Ismét hétfő

De tegnap melegem volt harisnyában... Ma harisnya nélkül futottam. Visszajött egy régi jó barátnőm, aki már hiányzott :) :)

Úgy néz ki, a szombati túra nem okozott maradandó károsodást-ugyanis nem fáj a torkom, pedig tegnap féltem ettől... Szombat este rondán átfáztam.... (Tévedtem! Légútjaim rockfesztivál-gyanúsak! Rocker létemre utálom ezt... Meleglötyi rulez egy darabig... jujj)

Fáradt vagyok. Eléggé... Az az igazság, ez a február vége, március eleje mindig "gány" szokott lenni. Se tél, se nem tavasz, influenza-időszak. Már fél éve itt vagyok, de még mindig tudom, hogy van fél év.  Ekkor már a honvágy is gyakrabban elő szokott jönni... Próbálom nyugtatni magam, hogy "egyszer ennek is vége lesz". Hát, őszintén remélem... Nagyon őszintén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése