2013. február 20., szerda

Ezt meg kell osztani

Aláírom, a magyar nyelv tényleg nehéz! :). Le a kalappal a magyar szakos diákok előtt! :). Ha én nem lennék magyar, nem tudom, meg tudnám-e tanulni ezt a nyelvet. Tuti a kínaival lenne egyenrangú számomra.
Néha kérdeznek tőlem magyar szavakat, mit jelent ez, mit jelent az. Jeju-n, második este koccintottunk, és megkérték, mondjam magyarul. Aztán egy barátnak ellőttem az egészségedre -egészs***edre párost, amin jót röhögtünk! Rengeteget nevetek azon, ahogy itteni ismerőseim próbálják meg kiejteni a magyar szavakat. Nagyon aranyosan szoktak hangzani egy magyarul tudó külföldi szájából. Bár állítólag én is akcentussal beszélem az angolt, bár mondták, aranyos akcentusom van... Volt pár ember, akire figyelni kellett kezdetben, ha meg akartam érteni az angolját, mivel olyan erőteljes akcentussal beszélt, de most már tisztán értem őket. Vagy ők dumálnak tisztábban, vagy én szoktam meg a stílusukat. Állítólag az utóbbi az igaz :).  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése