2013. február 18., hétfő

:)

Úgy néz ki, megfázás elhalasztva! :) Reggel nem fájt a torkom, futni is bírtam (szóval remélem, túrázni is tudok hétvégén menni). Lehet, hogy az előző fejezetben említett kimerültség váltotta ki. Este korábban hazamentem, futottam, és Austin Powers-t néztem (iszonyat jó!). Esti futás során egy amerikai csajjal találkoztam, aki egy pireneusi hegyikutyát sétáltatott. Imádni való egy kutyus volt. Aki engem ismer, tudja, ezekért a nagy, formás, vastag bundájú ebekért meg vagyok kattanva :).

Na és hogy jó kedvem legyen, a tavaszi -nyári bakancslistámon három fő tétel:
-Ulleungdo - a Japán-tengeren található sziget, Korea legkeletibb szigetje, Jeju-hoz hasonlóan vulkanikus... Állítólag elég "Gyűrűk Ura" fíling :)
-Jindo -A déli partokon található sziget, ahol tavasszal egy földhíd képződik. Mellesleg innen származik a "jindo kutya" is
-Namhe -nyáron nagyon szép lehet, a déli részen...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése