2013. február 11., hétfő

:)

Szülinapom alkalmából (vasárnap volt) egy rahedli csokit kaptam kollégáimtól! Kimentem mosdóba, bejöttem, és totál meglepődtem! "Atyaúristen! Köszi, skacok! :)" -mondtam nevetve. "Vasárnap volt a szülinapod, ugye?"-kérdezték. "Igen" :). Nem lesz hízókúra, nyugi, de nagyon örültem nekik! :) Cukik vagytok! :) Szeretlek benneteket, még ha nem is tudom mindig kimutatni! :)
 Míg távol voltam, a facebookon rengeteg köszöntést kaptam Sajnálom, hogy nem tudtam rájuk időben válaszolni. Itt is köszönetet szeretnék mondani a virtuális fülhúzásokért! Elég társasági lény vagyok. Sajnos, sokat használom a fb-t is... Egyszer viccelődtem egy jóbaráttal, hogy föl kéne adnom eme "rossz szokást". "Dehát minek kellene feladnod?"... Ésszerűen használom persze :). De néha nagyon hasznos tud lenni! Pl. ilyenkor :). De túra során is felköszöntöttek :). Fölmenni a Hallasan-ra, az egyik legjobb dolog volt, amit szülinapomon csinálhattam. Csak pozitívan :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése