2011. szeptember 21., szerda

Koreai himnusz

Kicsit másképp. Rockosítva :). (katt a linkre) Ez nagyon jó, ha ilyen zenei stílusban nyomnák a himnuszokat, akkor sokkal több ember szeretné őket :). De az orosz himnusz is nagyon ott van új köntösben!
Manapság a népzenével ötvözött rockra kaptam rá. Találtam egy jó orosz rockbandát tök véletlenül. Kalevala, nagyon tetszik a zenéjük:). Erre a zenére nagyot lehetne bulizni :).
Kedden lecsekkolták a koliszobát, jó pontot kaptunk! :). Vicces, hogy együtt örültem a csajokkal ezen apróságnak, az is, hogy a roomcheck előtt együtt izgulok velük... Bevallom, ha a valaha Nándiban (ok, NFK nem durva, fokozzuk, KCSK-ban, hihihihihi) bevezették volna a roomchek-et, nem tudom, mit szóltam volna. Valszeg nem örültem volna neki. Itt meg olyan természetessé vált ez a dolog... Megérte hétfőn két órát takarítani és mosni :). Egyik szobatársamnak órája volt szerdán (eredetileg akkor lett volna), emiatt kedden haza kellett menni. De kaptunk kupont, amit péntek reggel beválthatunk ajándékra.
Hétfőn volt egy prezim, az egyik órámon. Elégedett vagyok, de azért van mit fejlődnöm. Főnökömnek is mániája lett, hogy gyakoroltatja velünk a prezentáció készítését, hetente felad 1 vagy 2 diáknak 1 cikket, amit fel kell dolgoznink. De ennek örülök inkább. Jelenleg tart egy suli-átnevezési procedúra, amiről mesélek az egyik elkövetkező fejezetek egyikében.Szeptember vége. Október jön. Október lesz hamarosan. Október, az én hónapom. :). Sárgulnak a levelek :).
Taxus baccata, azaz tiszafa!
Ezekről a virágokról tavaly már meséltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése