2011. szeptember 28., szerda

Agymenés no. 3

Bevettem egy agyhajtót tegnap. És még mindig hat... Szeptember vége, és szakad az eső... Újdonság. Ok, tavaly is volt némi, de totál elszoktam attól, hogy vizes lábbal érek a laborba, és hogy nem tudok reggel futni... Csak hétvégén ne essen! De októberben már kisebb rá az esély.

Seoul, South Korea Weather

Save This Location

Updated: Sep 29, 2011, 12pm

RefreshUPDATE DATA

Video: A National Look at the Next 3 Days | High winds send trampoline flying

TodaySep 29Fri30SatOct 1Sun2Mon3Tue4Wed5Thu6Fri7Sat8
RainSunnySunnyPartly CloudySunnyCloudyPartly CloudySunnySunnySunny
RainSunnySunnyPartly CloudySunnyCloudyPartly CloudySunnySunnySunny
65°FHigh66°67°65°67°69°70°74°74°77°
60°Low50°49°44°44°48°52°52°55°55°

Tegnap lefixáltam Seoraksant két hét múlva megyek! És ha a sors úgy adja, Jirsisan is lesz :). Úgy csinálnék némi rakott krumplit... A krumplival, hagymával, tojással nem is lenne gond. DE: tejföl, kolbász és sajt már nincs elérhatő távolságban. És sajnos még egy hiba: Sütő sem, hiányolom a konyhából. Csak mikró...
Apropó, koli: Meséltem az amerikai srácról, akit nem nagyon láttam azóta. Ugyanazzal a féléves ösztöndíjjal jött a sulinkba egy óceániai (kelet-timori) srác, aki nagyon jó fej. Elmesélte, hogy szobatársával fölmentek a kolesz tetejére fotózni, a portástól kellett elkérni egy kulcsot. Erről nem is tudtam. Azt hittem, szigorúan le van zárva, mivel öngyilkosság potenciális helye lehet XD. A koli és a campus fölé magasodik egy hegyecske. Egy Budha-templom is áll a sportpálya felett, és a csúcsra tornaszereket is helyeztek el, amiket a túrázók előszeretettel használnak. Ezen kívül van egy kilátótorony is ott, afféle katonai objektumra emlékeztet, le van az is zárva. És a srác elmesélte, hogy elkérte annak is a kulcsát, a koleszban állítólag őrzik. Oda is adták a srácnak, és figyelmeztették, hogy veszélyes... Ha a koreaiak látnák a Csóványoson elhelyezett kilátó-objektumot, akkor megtudnák, mi a veszélyes :D!
Még valami: Bandi, ha legközelebb jövök haza, a Csóványos -mászás lesz! (Drégelypalánk, Magosfa-heggyel, Pénzásás, stb. stb XD). Ok, egyelőre nem mondok semmit, de jó lenne, nem? :)
Amúgy a laborunk állatháza megfelelt. Megérte sikálni XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése