2011. szeptember 10., szombat

Hanbok

Mozgalmas két napom vagyok túl. A laboros kirándulásról következő fejezetben be fogok számolni, nagyon jól sikerült, várakozásomat messze felülmúlta. Előtte azonban történt egy örömteli esemény: életemben először viseltem koreai népviseletet, azaz hanbokot! :) Ugyanis gyülekezetünk chuseok alkalmából rendezett egy koreai tradicionális játékokat és egyéb hagyományokat bemutató délutánt rendezett. Ugyanis fontos missziónak tekintik, hogy a külföldi fiatalokkal megszeressék a kinti dolgokat, kulturát.
Van egy társasjáték, aminek kicsit zavarosak a szabályai. Ha valaki emlékszik a "Ki nevet a végén?"-re, akkor kb. ugyanaz a lényege, csak nem dobókockával, hanem botokkal kell dobni. Jópofa dolog amúgy, jókat lehet szórakozni. (az a csapat nyert, amiben én voltam, kaptunk törülközőt, fogmosó-készletet, a csomagoláson nyalóka is volt XD) Aztán gyúrtunk ricecake-t is, ami nagy mulatság, de ezt gyakorolni. Nem mindennap tudok ilyent csinálni, nem ment túl jól, de azért végül sikerült valahogy.
De ami lényeg: Csajos énem nagyon ujjongott, mikor kiderült: hanbokba is be lehet öltözni. Ami a koreai népviselet, nagyon szép, nőies. Bár kicsit kismamaruha-fazon. Koreaiak szerették valaha a színes ruhákat, a férfiak is (Talán innen ered a rózsaszín vagy lila férfiing, pulcsi, ami szerintem már túlzás). Ezt tükrözi ezen csodálatos népviselet is. Nagy élmény volt nekem. Ahmed szerint "most már koreaiak vagyunk.
Robbie nagyon szép frizurát csinált nekem és Tanjának:) Koszorúfonás, ami Anyunak annyira tetszik, de most már nekem is. Állítólag régen ez volt a koreai fiatal nők hajviselete. (idősebb nőknek a konty, a kosztümös filmekben, régi képeken legalábbis) Nem tudom, a képen látszik-e, de nagyon jó lett.
Sok osztálytársam ott volt ezen a kis bulin, akiknek örültem. A képen egyik vietnámi sráccal.
Aztán a meghajlást is be kellett mutatnunk, a képen Tanja.
Nagy élmény volt ezt a népviseletet fölvenni. Egyik "csajos" vágyam volt, nagyon örültem neki :)

Csak történt most valami :(.

 Utólagos kiegészítés
Akiről azt hittem, hogy haver, az egy kisebb nézeteltérés miatt megsértődött rám. De komolyan, nem értem őt... Rohadtul nem az ilyeneket... Szóval az volt, hogy összehaverkodtunk 2011ben, nyáron, majd hazamentem. Mondogatta, megy egy másik országba, mivel itt, Koreában nem talált munkát-érdekelte az ösztöndíj itt, Koreában, Főnököm segíteni akart neki. Én is segítettem kis dolgokban. Aztán megsértődött, mivel a CV-jére nem válaszoltak egyből (nem volt felvi-időszak), és mondta, elutazik Koreából. Aztán olyant írt nekem a Facebook oldalamra, (amit bárki elolvashat, aki ismerősnek jelöl) ami sértő a koreaiakra. Mintha istenként kéne kezelniük egy európait. (Hogy a koreaiaknak be kell fogniuk a pofájukat, és fizetni kell egy európainak) Könyörgöm, Ázsiában élünk, vannak szabályok, dologok, amikhez alkalmazkodunk. Nem helyeseltem, meg is mondtam neki ezt, hogy ilyent fb.-re ne írjon, ahol bárki olvashatja (durva leszek: kb. olyan lenne,a saját fészkébe s**rna az ember), ezen sértődött meg. Nekem sem tetszik minden itt, mégsem fikázom őket az haverjaim facebookján (priviben más lenne)... Blogban leírom, ha valami nem tetszik, de nem szidom a koreaiakat. Főleg nem gondolom magam magasabb rangúnak. 
 Aznap azt hittem, most már megnyugodott, beszéltünk is. De válaszoltam egy kommnetjére ma a facebookon, és elég bunkón írt vissza (le is tiltott). Bakker, ő kommentelet az ÉN képemet. No comment. Eltöröltem ezt, mivel engem ne égessen.  Mindegy, többé már nagy eséllyel nem fogom látni, mivel elment. El tudom róla képzelni, hogy hazudozott olyan dolgokat rólam, amik nem igazak... Jobb esetben csak a templomban, rosszabb esetben a suliban is... Viszont gondolom, nem hittek neki, mivel nincs jel az ellenkezőjére. Még most is nyílik a bicska a zsembembe, ha arra  a köcsögre gondolok... Leköpném szemrebbenés nélkül, ha még egyszer látnám a ******** képét...SZÁNALOM A KÖBÖN, és ezt direkt írtam nagy betűkkel... Pszichopata, pedig azt hittem  róla eleinte, normális.
Leírtam, tudom, nem szabad, de akkor is. DE rájöttem: Aki igazán kedvel, az nem sértődik meg egy ilyenen. Aki meg megsértődik, az gyerekes pszichopata!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése