2014. július 19., szombat

Vándormadár vikingföldön, 2. rész: Bringával Koppenhágában

Mikor Koppenhágába megérkeztem, és kiértem a metróból, első, ami feltűnt: Mennyi bringa... Kiépített bicikliutak voltak, és jól volt szabályozva az egész bringázás, mint kiderült később, ez a skandináv országokban (Norvégia, Svédország, Dánia) közös tulajdonság. 
Hogy én milyen mázlista vagyok :). A konferencia második napján igénybe vettem a csőszamarat: Eltekertem a Bella Center-be. Fújt a szél, felhős volt az idő, de nem esett. Első előadások után szakadt, és egész nap esett, kisebb megszakításokkal. Estére pedig mire kijöttünk előadásról, kitisztult az idő, így simán haza tudtam tekerni. Ha nem lett volna így sem lett volna nagy baj: A metróra föl lehet vinni a bringát.
Már követező nap: első tekerés szoknyában :)
Kb. ez a látvány fogadott, mikor először kiértem a metróból :)
Rózsaszín bringa :). Van olyan ismerősöm szerintem tuti kiderítené, kié, és megvenné :)
A nap folyamán volt egy téves tűzriadó is, ami kicsit megzavarta az eseményt, de szerencsére csak téves, nem tudni, mi válthatta ki, mitől durrantak be a füstjelzők.
Az utolsó előtti napon konferencia után "elkalandoztam kicsit", egy másfél órát tekertem a várossal ellenkező irányban. Már visszafelé voltam, mikor megijedtem: azt vettem észre, a hátsó kerék kicsit ugrál, aztán kiderült, lapos a gumi. Szerencsére metrómegállóban történt, így simán felszálltam a vonatra a csőszamárral együtt. A host-om szerencsére nem haragudott, azt mondta, bárkivel előfordulhat, és harmadnapra meg is csinálta a bringát :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése