2014. július 25., péntek

Hungarista?

Most épp Pesten vagyok. Egyik haverom gyűjti a zászlókat, tehát megígértem, veszek neki magyar zászlót (Dániában is vettem neki zászlót). Bementem egy szuvenírboltba, és megkérdeztem a pasast, tartanak-e. Mondta, tartottak régen, de a külföldiek nem nagyon vették, inkább a hungarista emberek. Röhögve mentem ki. A pasas tuti engem is hungaristának nézett, ugyanis egy laza, népies blúz. volt rajtam, emellett olyan karkötőt viseltem, amin honfogalás kori mintázat van (és olyan csat is volt a hajamban...). Mellesleg a olyan nyakláncot is viseltem. Rendben, nem volt rajtam "vesszen Trianon"-feliratos póló, meg egyebek :) :). De ezzel a kissé népies stílussal elképzelhető lehet, hogy annak tartott... :) :)
Ma volt a magyar-olasz mérkőzés, én futva szurkoltam a magyaroknak. Ugyanis pont akkor volt a meccs a Margit-szigeti uszodában, amikor én ott futottam. Rendőrség vigyázott, és minden le volt zárva. Mi nyertünk, és mehetünk az aranyéremért :). Ha a fociban nem, vízilabdában legyünk jók :)
Budapest este, az új fényképezőgépemmel :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése