2014. július 10., csütörtök

Útra készen?

Már a reptéren, a kapunál lógatom a lábamat, az ingyenes wifit kihasználva. Komolyan, nagyon jó találmány ez a wifi, bárhol bekapcsolod a laptopod, (vagy előveszed az okosmobilod, nekem még mindig nincs) és mindjárt fogod a hálózatot. Tudsz írni a hazaiaknak, fészbúkozni meg naplót írni. Legalábbis én most ezeket csinálom :). Ez a moszkvai reptéren is meglesz :). Szóval a tegnapi futás után aludtam 5 órát, kocogtam is reggel. Eléggé fülledt idő van, a térdnadrágot alig viselem el magamon, rondán beleizzadtam a cuccaimba. Még mázli, hogy a metrón van légkondi. Hely nem nagyon volt, a hátizsákom már húzta a vállamat.  Check in simán lezajlott, de a farmerblúzom rejtélyes módon eltűnt, az útlevél-ellenőrzés után vettem észre, ahonnan már nincs visszaút. Kicsit szomorúan folytattam az utam, és végül a Kultúrális központba kötöttem ki, ahol most egy sárkányt festettem. Volt népzenei koncert is, három hanbokos nő tradicionális hangszereken játszott, és valami népdalt énekeltek. Ezek után mentem a vasúthoz, ami a kapuhoz, és vettem magamnak egy szép ezüst fülbevalót, fehér kővel. Az elveszettnek hitt blúzomat is visszakaptam :). Most találkoztam egyik ismerősömmel, akivel Moszkváig együtt megyünk. Remélem, nem fog késni a gép. És amit még inkább remélek, hogy rendesen megérkezik a csomagom Bécsbe, hiszen holnapután reggel repülök tovább Koppenhágába. Viszlát, Szöul, 3 hét múlva jövök :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése