2014. július 2., szerda

Mai gyümölcs: mangosztán

A boltban feltűnt ma ez az érdekes, fekete, khakiszilvára emlékeztető izé. Izgatta a fantáziámat, mi ez, gondoltam, veszek egy dobozzal (5 darab gyümölcs volt benne). Nem volt olcsó, ugyanannyi pénzért egy hat kilós dinnyét vettem a piacon pár napja. Kettévágtam, és a fehér, licsi- állagú belső része meggyőzött.  Mert a fehér, húsos izé a licsire hajaz. Érdekes ez a gerezdes, fokhagymára emlékeztető elrendezése a gyümölcshúsnak. A külső, bordó burok nem ehető. Kicsi magja van.
Felraktam a képet a közösségi oldalra, egyből írták, mangosztánt kóstoltam. Nagyon finom amúgy, Délkelet-Ázsiában termő, egzotikus gyümölcs. Licsi-re hajazó íze van. Alapjában érve megért egy próbát, mivel ízlett. Lehet, hogy el kéne utaznom valamikor a Fülöp-szigetekre is? Hát, megeshet :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése