2014. július 29., kedd

Otthonról

Jó itthon. Sokkal jobb lett volna augusztusban hazajönni, de nem panaszkodhatom így sem :).
Pesten jártam pár napot. Bár nem tudtam mindenkivel találkozni, akivel szerettem volna, de akik ráértek, azoknak örültem. Hiányoznak a régi haverjaim, és jó érzés, hogy vannak emberek, akikkel ott tudjuk folytatni a dolgokat, ahol egy-két-három (stb) éve abbahagytuk.  Jól esett az is, mikor meghallottam, hiányozni fogok az idei hátizsákos-sátorozós túráról. Remélem, jövőre tudok csapódni hozzájuk.
Megvettem az új fényképezőgépemet, nagyon jó képeket csinál. Imádtam a régit, de már elég rossz állapotban van, megérett már a csere. 
Jártam a Várban is, ahová minden évben szívesen eljövök. Zászlógyűjtő haveromnak megvettem a magyar zászlót is :). Tényleg szépen felújították Pestet, ami alól a Vár sem volt kivétel.  Ettem először halászlevet (nem szerettem régen, de Koreában többször ettem finom hallevest, és gondoltam, most talán meg lehet enni. Ez jó ötlet volt, mivel ízlett :) ). Fagyiztam is párszor, meg ettem Túró Rudit is. Egyik régi baráttal jó volt meginni egy sört a Fröccsteraszon, a Deák-téren. Futottam a Margit-szigeten minden nap, és első nap futás közben szurkoltam a magyar vízilabdás fiúknak, akik ezüstérmesek lettek az EB-n. A vízilabdás csajok is ügyesek voltak, a bronzéremmel. Nem értettem soha: minek erőlteti a magyar kormány a focit, mikor klassz kézilabda, vízilabda, evezős, úszó stb. csapatunk van... Komolyan, a magyarok annyiféle sportban tehetségesek, ezeket kéne erősíteni...
Utaztam a négyes metrón is, jól meg lett csinálva. Pestet szépen felújították, vannak kijelölt bicikliutak, bérelhető bringák ("Bubi-bringák..."). Jó volt Pesten járni.
Hamarosan megyek vissza Koreába, amit várok is, meg nem is. Ott van a munkám, sok haverom, és már várom a közelgő túrákat, sporteseményeket :). De azért jó lett volna kicsit még maradni itthon :).
A várban :)
Fagyizni jó :).
Halászbástya :)
Látkép a Várból :)
Bubi-bringák
Esti Pest

A Várban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése