2014. március 23., vasárnap

Tavaszodik a campuson is...

Egyik kedvenc zenekarom új dala :) :). Tetszik, főleg mivel én a folk metálnak ezt a dallamos irányzatát preferálom :). Bár ez már eléggé átmegy power metal-ba, olyan Sonata Arctica-s kicsit. De attól még tetszik :). Vicces, hogyha mi, csajok hallunk egy új dalt, ami nagyon tetszik, akkor rongyosra tudjuk  hallgatni :).

Amúgy virágoznak a barackfák, legalábbis a labor mellett van pár, ők most kezdtek :). Ma nagyon meleg volt. Vicces, egy hónap, és már nyári ruhát lehet viselni. Most még kell a bőrdzseki-harisnya.
Amúgy teljesen meggyógyultam, úgy néz ki. A húsfélékkel még óvatos vagyok, a zsíros és tömény cukros dolgokat igyekszem kerülni. Hétvégi kirándulás alatt direkt emiatt választottam a vegetáriánus kaját. Meg persze szeretem a zöldségféléket vagy a tofut :) :). Alig 2 hét múlva félmaraton Yangju-ban , amit nagyon várok. Nem tervezek jó időt futni, mivel dombos lesz. De majd a Bundang maratont :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése