2014. március 22., szombat

Tavaszi lábáztatós regeneráció Muuido-n

Most találtam ezt a dalt, nagyon jó ez a ska feldolgozás:) :) (eredetiben is tetszik, de így még jobbab), kicsit illik a szombati kiránduláshoz. Azt hiszem, rég örültem ennyire a tavasznak. Lehet, hogy a stresszes tél miatt, de most különösen jó kedvre derítenek a tavasz kis jelei is. Megérte elmenni most is Muuido-ra, nagyon jó kis kirándulás volt. Gyönyörű idő volt, egyre inkább érződik, tavasz van, tengerbe is beáztattuk a lábunkat, jó meleg volt.
Kora reggel inddultunk Jamsil-ra, ahol a felújítás miatt macera volt megtalálni a kijáratot-nemcsak nekem. Ismerős arcokkal mindenesetre összefutottam. A busz gyorsan odaért a révhez. Volt még kis időnk. Egy tündéri kutyakölyök lelkesen nyalogatta a kezünket, megdögönyöztük :) :). A kompon fura volt, hogy buszban kellett maradnunk.
Kutyus a szigeten.
Gyorsan elindultunk a hegyekre. A túraterepek könnyebbnek bizonyultak, mint gondoltam. 3 óra alatt simán teljesíthető... A kilátások pedig gyönyörűek :).

Silmido szigete :)
Tavaszi virágok :) :).

A sziget másik felén, háttérben a tengerpart :) :). A sziget végébe már csak hatan mentünk, a többiek egyből a tenger felé sétáltak.

Miután leértünk a tengerpartra, valami döglött halat láttunk, ami a fiúkat túlzottan érdekelte. Iszonyat büdös volt...

"Vigyázat, tengeri szörnyek" :) :)
Mindenki levette a cipőjét, úgy járt a homokba. Emellett a tenger is jó meleg volt "noormáls?" :) :)