2014. március 17., hétfő

Nem tudom, mi van most velem.  Úgy kezdődött, hogy tegnap a reggeli süti rosszul esett. Aztán egész nap gyenge voltam, végtagfájdalmakkal (mondjuk azt a futásra is foghatjuk) és enni sem tudtam rendesen, a szójaleves sem esett túl jól ebédre. Aztán fejfájás, azt hiszem, hőemelkedésre is gyanakodtam, mivel rázott kicsit a hideg. Orrom mondjuk nincs eldugulva, nem vagyok náthás, köhögni sem köhögök. Órámat szerencsére meg tudtam tartani, akkor épp jobban éreztem magam, de utána mentem haza, és már nyolckor ágyban voltam. Elég rendesen aludtam.most már sokkal jobban érzem magam. Reggel már kocogni is tudtam egy lassú 5km-t (bár a hátsó felem fáj még rendesen, ami érthető), de enni még mindig nem tudok. Gyümölcsön, vízen, gyümölcslén, esetleg tejterméken kívül szinte semmi nem megy le. Évek óta nem voltak gyomorproblémáim, főleg a nagy futások után nem. Próbálok pár napig óvatosan enni, aztán reméljük, rendbe jön. Aztán utána kicsit jobban odafigyelni. Rendben, eddig sem zabáltam két pofára a fastfood-ot (sőt, sok zöldség-gyümölcs szerepel az étrendemben), de azért mégiscsak jó lenne kicsit még egészségesebb dolgokat enni. Csokira gondolni sem bírok jelenleg... Nem tudom, hogy ezek a dolgok a futás utóhatásai, vagy csak valami rosszat ehettem. Vagy csak a sors jelzése, hogy egyek még egészségesebben? Ki tudja...

Amúgy nagyon jó érzés, hogy lefutottam a maratont ismételten. Ez volt a harmadik 42km-em, és tényleg örülök, hogy megcsináltam. Ok, nem nagy kunszt, sokan már ultramaratonokat csinálnak, meg Iron Man-eznek, de akkor is, jó dolog. Egy futó életében ez pedig fontos mérföldkő. A térdem megóvása miatt októberig várok a következővel. Addig persze felesek lesznek, két hét múlva lesz egy ígéretes verseny :). Aztán a Bundang Marathon, amit nagyon várok, mivel tavaly is jó volt, idén is reméljük, az lesz :) :).

Amúgy vicces, hogy a profi versenyzők 2 óra 10, 2 óra 20 perceket képesek futni teljes maraton esetén. Normál emberek a félmaratont futják ennyi idő alatt... Ok, nem vagyok profi, csak megjegyeztem... 

2 megjegyzés:

  1. Mielőbbi jobbulást kívánok!!
    A leírás(gyengeség,fejfájás,végtagfájdalmak)9 alapján ez nagyon olyan, mint az influenza,amikor nem a felsőlégutak ellen támad,hanem az emésztőszervrendszerre megy rá.

    Gratulálok a maratonhoz, nagyszerű eredmény, és őszintén csodálom a kitartásod!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, végül sikerült a célom, most ezt szeretném megtartani. Már sokkal jobban vagyok. Szerencsére már jól vagyok, csak az étvágytalanság van jelen, még mindig nem tudok rendesen enni, de remélhetőleg ez is rendeződik. :) Egyik futóklubos srác szerint sok szmogot meg egyék "koszt" lélegeztünk be Szöul utcáin, emiatt lehetett az egész, mivel a verseny a lezárt főutakon zajlott... De már javulok :)

    VálaszTörlés