2014. március 6., csütörtök

Ázsia, mit öregítesz???

Tegnap egyik futóklubos haverom írta: a február 16-i versenyen  félmaratonon, korcsoportomban  2. helyezést értem el. Benne voltam az első 20ban egyébként is (180 női félmaratonos közül). Bár nem tudom, hogy hány ember közül, mivel a korombeli fiatalok (meg amúgy is a fiatalok, a legtöbb versenyző 40-50 körüli, vagy több) elég kisebbségben vannak futóversenyeken...Csak az a vicces, hogy 29 vagyok, de 30asok korcsoportjába raktak. Hát, tudom, itt egy évvel idősebbnek számol az ember, tehát, ha hazalátogatok, lesz egy ajándék évem :) :). Csak durva, hogy öregítik az embert. Meglett a doktorim, és már tesznek róla, hogy trottynak érezzem magam... (csak viccelek!)

Amúgy iszonyat dühös vagyok... Múlt héten rám szóltak a szálláson, hogy ne rakjam a száradó ruháimat az előtérben. Azért tettem ki, mivel a harmadik emeleti diákszállónál engedélyezik. (Magyarázat: Az egyetemhez tartozó épületről van szó, ahol az első-második szinten éttermek vannak, a harmadik, ötödök és hatodik emeleten a diákszállók, a negyediken szerintem valami iroda...). Használjam a padlásteret. Csak bakker, ki a f***nak jutott eszébe, hogy ahhoz közel a dohányzásra kijelölt helyet oda rakja (a lépcsőfordulóba, ami a padláshoz vezet)?? Nem lettek büdösek a ruháim, de könnyen megtörténhet. Azt hiszem, veszek valami folyékony öblítőt...

Amúgy Koreában a lányokra nem jellemző annyira a dohányzás. Legalábbis a társadalom eléggé görbe szemekkel néz itt a dohányzó nőkre. Tehát sutyiban teszik. Ma egyik csajszi ott állt reggel, sortban, pedig nem volt meleg, és nyomkodta az okosmobilját és szívta a bűzrudat. Ami a sortokról, szoknyákról jut eszembe, hogy a koreai csajok télen is hordanak sortot, vagy miniszoknyát, harisnyával. Vagy néha anélkül... Egyszer megszóltak, mivel kivágottabb (bár nem prostis) ruhát vettem föl, nálunk egy szolid, csinos ruhának számít.... Erre mit mondjak? No comment...

Amúgy most mintha közeledne a tavasz. Tegnap szállingózott a hó, ma reggel elég csípős hideg van. De már mintha benne lenne a természetben, hogy hamarosan megjön. Talán korábban, mint tavaly. Talán a mostani lanyha tél a tavalyi "kisjégkorszak" miatt következett most? Reméljük...
Hétvégi futós képek... most kaptam őket :) :)

Amúgy meg arra is kíváncsi vagyok, mit produkálunk idén az Eurovízión. A dal jó, és a kritikák is pozitívak róla, bár az énekest nem bírom annyira.  Bár ez nagyon kétélű fegyver. Sokszor láttam, olyan műfaj/előadó vallott kudarcot, ami/aki valamelyik korábbi versenyen sikeres volt. Meg olyanok is lettek sikeresek, akikre nem is számoltak, hogy egyáltalán megállják a helyüket (pl. a mi tavalyi dalunk)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése