2014. március 20., csütörtök

Hát, ezt meg kell osztani :)

A maraton óta kismilliószor megnéztem ezt a videót... Van benne valami, ha az ember maratont fut, átél hasonlóakat. Pl. a 30 km utáni holtpontokat. Énnekem féltávig nem volt problémám, a félmaratonokat pl. nagyon tudom élvezni (nem mondom, hogy meg sem kottyan, de simán leszaladom), de  a második félnél majdnem az összes szintet átéltem...Amúgy szerintem ha maratont futok, valami nagyobb versenyre fogok jelentkezni továbbra is. Érdemes, komolyan. Vicces, hogy itt, Koreában mekkora népszerűségnek örvendenek a külföldi futók a helyiek körében-főleg, ha fiatal csaj az illető, és nem egy bányarém...



Még mindig nem jöttem teljesen rendbe, bár haladás, hogy ma már kevés főtt zöldséget és pár falat csirkehúst tolerált a szervezetem a szokásos gyümölcs-joghurt-semlegeshez közeli ízű keksz (süti) mellett... Amúgy nincs más tünetem, reggel kocogtam, és ha eláll az eső, este is fogok. Még tényleg csak kocogok, de a félmaratonra ez már újra "futás" lesz :). De amúgy sejtem mitől lehetett.  Egyik futóklubos srác mondta, hogy aznap állítólag elég rossz volt a levegő minősége. Mivel Szöulban futottunk, az országúton, belélegezhettünk elég sok szmogot meg más "mocskot"... Lehet, hogy pár baci/vírus is volt közöttük... de az is lehet, hogy valami nem túl jó dolgot ettem. Mindegy, remélem, hamarosan kiheverem, és már rendbe jövök :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése