2014. március 9., vasárnap

Maisan, Tapsa Temple

Végül Jeonju-ba mentünk, ahol egy híres buddhista szentély, a Tapsa Temple van. Útközben volt egy durva hóvihar, izgultam, hogy elmarad a dolog. De szerencsére nem így lett :).
Hóember, miután kiszálltuk a buszból...
 Az első szentély... Olvadt a hó, de ha sokáig álltunk, fáztam... Ezzel mindenki így volt.

 Jégcspok. Vicces, szombaton és vasárnap reggel még tavaszias idő volt, most meg havat és jeget is láttunk. Érződött, hogy a tavasz a levegőben van, de azért még fáááztunk....
 Maisan hegy jelentése: Lóful-hegy. Ez az a bizonyos híres szikla és szentély...
 A sziklán megél pár bokor...
 Rengeteg kívánság-szikla...
 A szentély környéke egy buddhista zsibvásárra emlékeztetett. Rengetweg buddhista szobrot raktak ide, sőt, még más szobrokat is, volt pár giccs...
Sétáltunk vissza az éttermekhez. Olyan ho-tteok-ot ettünk, amiben állítólag valami szárított gyümölcs is volt. Emellett egész jót kajáltunk,  pajeon, bibimpap, vagy épp szójaleves. A hazaút kicsit kalandos volt nekem. Jukjeon-nál elfelejtettek megállni, így Pangyo-nál raktak ki. Kicsit megijedtem, mert nem tudtam, hogyan tovább, de szerencsére gyorsan megtaláltam a buszmegállót, és a metrómegállóba buszoztam. Az utolsó izgalmak ellenére klassz hétvégém volt, örültem, hogy eljöttem :) :). Remélem, most már tényleg itt lesz a tavasz :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése