2014. március 1., szombat

Tavaszkezdő futás Bundangban

Nem volt elég a tegnapi 31km, ma is részt vettem egy sporteseményen: Méghozzá nálunk, Bundangban, a helyi futóklub rendezett egy nem hivatalos, de jól megszervezett félmaratont. Egyfajta futóklubok találkozója volt, csak a "buli kedvéért rendezték". Ennek ellenére szép, napos idő volt, a tegnapi verseny ellenére örülök, hogy belevágtam. 1:53-at futottam. Egyelőre nem tudom megtörni az "átkot", de remélem, majd sikerül. Kaját is adtak verseny után, ingyenes volt az egész rendezvény. Köszönet érte!
Seohyeon állomástól indultunk, ami kellemes környezetű hely. 
A kaki ott befigyel a tehén-és patkányszobor mellett:... "A koreaiak művészete"...

 Megkockáztattam a rövidnacit... Nem bántam meg.
 Startra várva.
Indulunk!

Érkezés előtt :)
 A verseny után, kajára várva...
 Megérdemelt pihenő---

 Közeleg a tavasz, már remélhetőleg hamarosan nyílnak a kedvenc virágjaim :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése