2014. március 27., csütörtök

Rég örültem ennyire a tavasznak....

...és erre nem tudok értelmes magyarázatot adni, miért, hiszen nem volt olyan hideg telünk, mint tavaly.

Szóval a mostani hét elég zavaros... De kedden megkapom végre az új Alien Card-omat. Még hivatalosan diákstátuszban vagyok, de keddtől kutatói vízumom  (E3) lesz...A cseresznyefák is elkezdtek virágozni, és végre kevesebb réteget fölvenni a reggeli futáshoz, sortban (ok, térdnaciban)-pólóban nyomom. Már melegem volt, mikor kimentem sétálni, fényképezni, pedig csak egy laza tavaszi szerkó van rajtam. Lassan már hordani lehet nyári ruhákat is harisnya nélkül... Nem most, de heteken belül sor kerülhet rá :). Hétvégén elmegyünk kicsit "Mózes nyomába",  most idén korán lesz, de remélem, rendesen ketté fog válni a tenger. Nagyon várom a jövő hétvégi félmaratont.
Kicsit korai, de nagyon szép :)
 Lassan elkészül...
 Pedig kedden még jelét sem adta, hogy nyílni akar....

 Mióta otthagytam a koleszt (hangsúlyozom, nem rúgtak ki, csak postdocosként nem lakhatok már ott), nagyon hiányoznak  a séták a dombra...Emellett maga a kolesz is :( :(
 Rég örültem ennyire a tavasznak...

Amúgy most kiderült (Főnököm mondta nagy örömmel): hivatalosan kineveztek oktatónak....:) :). Bár hetekkel ezelőtt kaptam róla egy nem hivatalos infót, hogy nagy eséllyel megkaptam, amit nem akartam nagy dobra verni. Szóval most nagyon örülök, de még az "nem tudom elhinni" státuszban vagyok... Fagylalttal és két újabb futóverseny befizetésével ünnepeltem (a nem hivatalos infó megérkezésekor is lefixáltam kettőt 3 hete). Tudom, sok felelősséggel, plusz melóval fog járni, "de megoldjuk"... Sajnos ez egy újabb körrel fog járni a Bevándorlási Hivatalban, (majd mesélek róla), de legalább van arrafelé egy jó pékség, ahol finom sajtos sütit (is) árulnak. Tehát (majdnem) minden rosszban van valami jó :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése