2013. október 15., kedd

Vicces...

...ha az egyetemi bolhapiacon a sálakat áruló srác kiszúrja a cuki hangulos sáladat, amit nyáron vettél :). Aminek a klónjait ott is meg lehet venni... Most azért van rajtad, mivel lehűlt az idő, és még beteg vagy...
Emellett szomorú, ha tudomásul veszed: Féláron adja, mint amit te fizettél érte Insadongon, még nyáron! :(  Tudom, annyi baj legyen, akkor tényleg nem számoltam erre. Emlékszem a tavalyi, júliusi esős napra. Amikor nem volt kedvem semmire (bár az előző napi rafting jó volt...), és nagyon akartam ezt a sálat :).
Emellett meg durva, hogy múlt hét szerdán még a vékony túranadrágban melegem volt, aztán a tengerbe is belementem! Most pedig farmer, bőrdzseki, rendes zokni van rajtam, zárt cipővel...
A sálam... Szerintem ez akkor sem ronda!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése