2013. október 14., hétfő

Beteg...

Kiütöttek, dögrováson vagyok, vagy ahogy tetszik. Már pénteken is éreztem, van valami, a szombati túrát, bár nem volt kemény, bírtam. Vasárnap el volt dugulva az orrom-fülem. Tegnap pedig nagyon nem voltam jól... A "használhatatlan" szintet súrolta az állapotom. Hasított a fejem, csak aludni akartam, gyenge, fáradékony voltam.... Orrom-fülem bedugult, de legalább ki tudtam fújni. Emellett ingerlékeny, de nagyon... Este nyolckor le is feküdtem aludni. Most már jobban vagyok kicsit. Talán most már túl vagyok a holtponton... Remélem, őszintén remélem...Már elegem van abból, hogy el van dugulva az orrom :(.

Tegnap, Skype a családdal...
Én: Most, hogy beteg vagyok, vedelem a teát.
Ők: Gyógyteát?
Én: Dehogy, otthonról vitt gyülölcsteát.
Ők:  Dehát az nem segít...
Én: De finomabb...
Ők:  Akkor sem múlik el tőle a náthád...
Én: Placebo!!!

Valamennyire igaz...
Mai szitu: Jobban érzem magam kicsit... Persze tömöm magamba a C-vitamint (narancs formájában), és teázom. De már könnyebben veszek levegőt, és kevésbé vagyok kimerült. Remélem, hétvégére már a "régi" leszek...
Ez kicsit rám is igaz... Néha náthával túrázom, futok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése