2013. október 21., hétfő

"Hol hagytad az agyad?"

Imádom ezt a dalt! Mint mondtam, a rock mellett a ska a másik általam kedvelt zene (bár a két műfaj közt nincs nagy különbség). Most, főleg, hogy körülöttem mindenki szörcsög ezerrel, és valamivel el kell nyomni. Elég nehezen tűröm, hogy soha nincs csend körülöttem...Ettől a szörcsögéstől meg mint ezerszer mondtam, hülyét kapok... Még mázli, hogy abba nem szól bele senki, hogy zenét hallgatok, ha rendesen csinálom a dolgaimat...

Nincs izomlázam, érdekes módon. Nincs az az érzésem, hogy tegnap lenyomtam az újabb felest, bár ma reggel csak "kocogni" tudtam. Most, hogy megdöntöttem saját rekordom, tök jó kedvem van. Jövő héten meglátjuk, milyen jó kedvem lesz a duplafeles után (ami nem a páleszt jelenti, höhöhö)! Szóval most kicsit "össze vagyok kavarodva"... De hamarosan minden rendben lesz :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése